Hmm

Hej. Dagens inlägg kommer min syn om livet i en "små stad"

Ja gillar faktiskt att bo i Hagfors. Ja har verkligen allt här. det andra som inte finns är inte längre bort än en bil tur. Ja har min familj mina vänner.  Med andra ord min trygghet. Har flyttat härifrån men kommer alltid tbax.  Men ändå är ja ganska duktig på å klaga och tyck illa om Hagfors. Lite dubbel moral kanske? Men de är väl de man blir väl aldrig nöjd.

De ja inte gillar då? Ja som ni säkert läste i mitt förra inlägg så är de skit pratet! Att om man skapar sig lite invidualitet är man entra en fjant eller sjuk i huvudet, Ja älskar folk som är anorlunda! Hur kul kan de va precis som alla andra? Sen är det  fruktansvärt tråkigt att man inte får vara stolt eller tycka bra över nåt man lyckats med eller gjort. Varför ska man inte få vara de? Är det någon större ide att göra något man inte tycker om eller är stolt över de? Sen de här att folk ska lägga sig i allt. Herre gud sköt erat så sköter ja mitt.

Nu står de still men de kommer uppdateringar på detta ämne. Va så säker!


Ta hand om er

Mvh Olov von Björk

Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Linda

Amen to that! :)

2009-08-24 @ 21:12:48
URL: http://b3lieve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du trivs..Det är huvudsaken! Sen att folk är elaka och fulla av skit och tycker och pratar massa dynga det kan man ta..Så länge det skvallras om en är man ju i allafall intressant och inte bortglömd. Alltid något..Haha :)

Och som du skriver: Har man sin familj och sina vänner..Vad behöver man mer. Ha det gott :D

2009-08-24 @ 21:24:09
Postat av: Sandra

Riktigt sant där du skriver.

2009-08-24 @ 21:26:33
URL: http://sandrakaarlsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Håller helt och hållet med angående skitpratet, att folk orkar?! Och tjejerna är inte dom som är värst med att skvallra runt heller, vilket man oftast tror.

2009-08-24 @ 21:34:36
URL: http://madeleeiinee.blogg.se/
Postat av: amanda

Agree! Man kommer aldrig undan skitprat & rykten i en insyltad fittkommun där alla känner alla ..

2009-08-25 @ 04:50:11
URL: http://dumbfucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0